Vragen, suggesties of klachten?
Verzending en bezorging
Als jij je producten voor 9.00 uur ’s ochtends hebt besteld, streven wij ernaar deze binnen 3 werkdagen bij jou thuis af te leveren. Voor België geldt het streven van 5 werkdagen, maximaal.
Je bestelling wordt geleverd door (partners van) PostNL. Ben je niet thuis? Dan wordt je pakket bij de buren afgeleverd. Je hoort dan bij welke buren jij je pakket kunt ophalen.
Lukt het de bezorger niet om het pakket bij je buren af te leveren? Dan zal je pakket bij een afleverpunt worden achtergelaten en krijg je bericht over welk afhaalpunt jij moet hebben.
Per email sturen we je een zogenaamde track & trace code toe. Hiermee kun jij de status van de bezorging inzien. De code kun je ook vinden in je account bij je bestelhistorie.
Geen goed antwoord op je vraag kunnen vinden? Ga dan naar onze klantenservice - Ik heb een vraag.
Heb je een klacht? Ga dan naar onze Klantenservice - ik heb een klacht
Heb je een opmerking of klacht over de producten? neem dan contact op met je Consulent
De inhoud van deze website is met de grootste zorg samengesteld. Mocht je desondanks een onvolledigheid of onjuistheid constateren, dan stellen wij het op prijs als je ons hierover wilt informeren via het vragenformulier.