We hechten veel waarde aan tevreden klanten. Daarom zijn we continu bezig om de kwaliteit van onze service en dienstverlening te optimaliseren. Hiervoor zijn we mede afhankelijk van jouw bijdrage. We bieden je hier de gelegenheid tot het schriftelijk stellen van een vraag of het indienen van een klacht. Je krijgt altijd een reactie van ons en we doen ons best om dit binnen 5 werkdagen te doen.
Natuurlijk hebben we hard ons best gedaan voor een mooie website met informatie die klopt. Heb je tóch iets gezien wat onjuist, onvolledig of onduidelijk is? Dan kun je ons helpen door dit via het vragenformulier aan ons kenbaar te maken.
Wil je een vraag stellen? Klik dan
hier.
Wil je een klacht indienen?
Klik dan
hier.
Heb je een opmerking of klacht over de producten? Bespreek dit dan met je consulent.
Wil je een suggestie, idee of compliment met ons delen? Stuur dan een e-mail naar de
klantenservice.