Algemene voorwaarden in één keer duidelijk
1. Definities
We gaan geen moeilijke woorden gebruiken voor iets waarvan wij vinden dat het vanzelfsprekend voor jou moet zijn. Jij bent namelijk belangrijk voor ons.
2. Even snel over ons
Wij zijn Cambridge Weight Plan Benelux B.V. en sinds 1 januari 2020 trotse naamdragers van The 1:1 Diet. Een bedrijf met een missie en een visie, waarbij persoonlijke 1 op 1 begeleiding die je door een van onze 300 consulenten krijgt, centraal staat. Want afvallen, dat doen we samen!
Met vragen kun je altijd terecht bij jouw eigen consulent. Heb je nog geen consulent? Dan vind je snel iemand die écht bij jou past, via de button ‘Zoek een consulent’. Met vragen of klachten kun je natuurlijk ook terecht bij het hoofdkantoor in Amersfoort.
Bellen? 033-4553237
Mailen? klantenservice@1op1dieet.nl
Schrijven? Siliciumweg 6, 3812 SX Amersfoort
Volgen? Gezellig, kom erbij!
www.instagram.com/1op1dieet
www.facebook.com/1op1dieet
www.youtube.com/CambridgeBenelux
www.twitter.com/1op1dieet
www.nl.pinterest.com/1op1dieet
Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 17.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 15.00 uur.
Ook altijd handig, hierbij ons KvK-nummer (31046948) en btw-identificatienummer (NL805775778B01).
3. Toepasselijkheid
De voorwaarden zijn van toepassing, wanneer je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best je de algemene voorwaarden te laten lezen. Er staat niet alleen in wat we van elkaar kunnen verwachten, maar ook wat we allemaal voor je kunnen doen. Wij hanteren soms andere voorwaarden bij een bepaald product. Als dit het geval is, gelden daarnaast deze algemene voorwaarden ook.
4. Het aanbod
We zijn altijd eerlijk over wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. Dus ook over wat iets kost en hoe je het terug kunt sturen. Heb je een foutje gevonden op onze productpagina? Dan mag je ons eraan houden.
Tenzij het foutje natuurlijk een overduidelijke blunder is, waarvan je vooraf al had kunnen ruiken dat we het niet zo bedoelden. Wij zijn ook maar mensen. En mensen maken blunders.
5. Onze afspraken
We werken keihard mee aan een veilige web-omgeving, die ook namens de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie is gecontroleerd en goedgekeurd. Wij willen namelijk dat jij je winkelmandje kunt vullen met een gerust hart. Je krijgt daarna altijd een bevestiging per mail, waarin we je op de hoogte blijven houden. Meer weten? In onze FAQ’s staan je antwoorden misschien al.
6. Retourneren kun je leren
Smaken verschillen, dat is gewoon zo. Soms vind je iets gewoon niet lekker en dat kan gebeuren. Je kunt producten (indien mogelijk in onbeschadigde, originele en gesloten productverpakking) altijd retourneren. Maar wel binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van je bestelling (of binnen 14 dagen nadat je hebt laten weten van de koop af te willen zien). Gebruik hiervoor het herroepingsformulier. Je bent niemand verplicht te vertellen waarom je een bestelling retourneert. Zo worden wij ook niet gekwetst als je (hoe onvoorstelbaar ook) gewoon geen fan bent van één van onze producten. Let op: bij het retourneren van geopende en/of beschadigde producten kan er een waardevermindering worden toegepast die kan oplopen tot 100%.
7. Wat verwachten we van jou in je bedenktijd?
Okee, je hebt besloten dat je producten teruggaan. Maar wil je ons één ding beloven? Ga netjes met de producten om, want wat jij terugstuurt, willen wij graag doorgeven aan een ander. Onze producten zijn met name maaltijden met een houdbaarheidsdatum en kunnen bederven bij te hoge temperaturen. Op dat soort producten zit een andere cliënt niet te wachten. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet. Je kent het wel.
Als we aan een product zien dat je hier niet genoeg rekening mee hebt gehouden, loop je het risico minder geld voor je retournering te ontvangen.
8. Wat mag jij van ons verwachten na het retourneren?
Heb jij je bestelling keurig binnen 14 dagen geretourneerd, aan de hand van het herroepingsformulier en hebben wij alles in goede staat ontvangen? Dan ben je geslaagd en storten wij de waarde (van alles wat dus in goede staat verkeert) terug op de rekening waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
9. Verzendkosten bij retourneren
Retouren dienen bij voorkeur via PostNL te worden verzonden maar een andere vervoerder mag ook. De verzendkosten voor het terugsturen van (een gedeelte van) je bestelling zijn voor je eigen rekening.
10. Wat we niet kunnen vergoeden
Hoewel je alle producten kunt terugsturen, zijn er een aantal situaties waarin we niet tot vergoeding kunnen overgaan. Bij producten die geopend en/of beschadigd zijn kunnen we, en dat zal geen verrassing zijn, een waardevermindering toepassen die kan oplopen tot 100%. Dit geldt ook voor andere, non foodproducten. Wanneer de verpakking is geopend of het product al is gebruikt, zoals bijvoorbeeld shakebekers, kan er een waardevermindering worden toegepast.
11. De prijzen
Alle prijzen zijn inclusief btw. Bestellingen vanaf 100 euro, inclusief btw dus, worden gratis bezorgd. Zit het totaalbedrag daaronder, dan zijn de verzendkosten 6 euro. Onder de bestelling vallen intakekosten of consultkosten niet, die kosten staan los van bestellingen.
12. Beloftes en garantie
Wij doen wat we kunnen, maken waar wat we beloven en doen alles eerlijk. Jij hebt recht op kwaliteit. Punt. Wat we hiermee willen zeggen? Dat we ons uiterste best doen om voor jou te doen wat je van ons vraagt.
13. Bezorging en uitvoering
Wij willen dat jij blij bent. Als jij producten voor 9.00 uur hebt besteld, streven wij ernaar dat je dit binnen 3 werkdagen thuis hebt. Voor België streven we ernaar binnen 5 dagen af te leveren. Tenzij we anders hebben afgesproken, of er is sprake van overmacht, natuurlijk. Duurt het in het geval van overmacht echt te lang? Dan spijt ons dat. Wanneer je je bestelling in dit geval annuleert, zorgen wij ervoor dat jij je gemaakte kosten weer terugkrijgt.
14. Betalingen
Het bedrag dat jij ons moet betalen, moet vooraf betaald worden. Zodra wij het verschuldigde bedrag hebben ontvangen, gaan de medewerkers in ons magazijn meteen voor je aan de slag. Klopt er per ongeluk iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan snel weten, dan kijken we met je mee en zoeken we samen een oplossing.
15. Klachten
Laat het ons alsjeblieft weten als je ergens mee zit. Want dat willen we niet. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, want dan kunnen wij je het beste helpen.
Je krijgt zo snel mogelijk antwoord van ons. We helpen je het liefst meteen, maar als er achter de schermen meer moet gebeuren, laten we je op z’n minst weten dat we ermee bezig zijn.
We helpen je het allerliefst zelf. Mocht je dit te eng vinden, ondanks dat we discreet, betrouwbaar en indien gewenst anoniem met je informatie omgaan, kun je je klacht ook indienen via de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via Thuiswinkel.org.
16. Geschillen
Komen we er écht niet uit? Dan kun je besluiten je hele klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. We respecteren je keuze, maar we hopen natuurlijk niet dat het zover komt.
17. Branchegarantie
Heb jij volgens de Geschillencommissie een betaling tegoed? Dan zorgt de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie dat jij je betaling terugkrijgt tot 10.000 euro. Als je gebruik wilt maken van deze branchegarantie, moet je dit schriftelijk aan de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie laten weten.
18. Thank you!
Dit waren ze, onze algemene voorwaarden. Korter en duidelijker kunnen we het niet voor je maken. Als we iets aan onze voorwaarden veranderen, laten we het weten. Wij doen er in ieder geval alles aan om jou niet te benadelen met eventuele veranderingen.